Novi Doblò Cargo četrte generacije prinaša več uporabnosti, več zmogljivosti in več vrednosti. Novi član družine Fiat Professional se uvršča v sam vrh kategorije po zmogljivosti, uporabnosti, nosilnosti, produktivnosti, varčni porabi goriva in nizkih stroških uporabe. Je naslednik zmagovalnega modela (od leta 2000 je bilo prodanih več kot 1,4 milijona vozil Doblò) in utrjuje vodilni položaj v svojem segmentu, saj predstavlja kar 25 odstotkov vseh lahkih gospodarskih vozil v Evropi. Naprodaj je v več kot 80 državah sveta, zato ima oznako svetovnega vozila, s katerim želi FCA povečati delež v razredu lahkih gospodarskih vozil. Novi Doblò Cargo izdelujejo v tovarni Tofaş v turškem mestu Bursa, ki se uvršča med najboljše tovarne avtomobilov na svetu, kar potrjuje zlata medalja World Class Manufacturing. Novi Doblò Cargo nadgrajuje koncept »oblika, povezana z uporabnostjo«, ki je že od samega začetka značilen za ta model.
Ponudba je sestavljena iz več karoserijskih različic (Cargo, Combi, Work Up, šasija s kabino), dveh višin strehe in dveh medosnih razdalj. Ponudba dizelskih in bencinskih motorjev ter bivalentnega motorja je najobširnejša v segmentu, saj vključuje različice in rešitve iz dostavnih in za posebne potrebe predelanih vozil.
Popolnoma prenovljeni zunanjost in notranjost spajata najsodobnejšo obliko, ki spominja na osebno vozilo, in lahko gospodarsko vozilo v model, ki izraža živahnost, varnost in moč. Novi Doblò Cargo ima sodobnejši in bolj prepoznaven prednji del z novim pokrovom motorja, nove odbijače, večjo mrežo hladilnika in nove zadnje luči, ki poudarjajo vodoravne linije karoserije. Notranjost vozila prinaša številne inovacije ter je uporabnejša in prostornejša, s posodobljeno armaturno ploščo, z novim oblazinjenjem, volanom, grafiko instrumentne plošče ter oblogami vrat.
Notranjost je tudi velikodušno zastavljena: tovorni prostor je dolg 182 cm v različicah s kratko medosno razdaljo in 217 cm v različicah z dolgo medosno razdaljo, ki merijo v širino 171 cm in v višino 130 oz. 155 cm, če gre za različico s povišano streho. Razdalja 123 cm med notranjima blatnikoma omogoča prevažanje dveh evropalet. Podobno kot pri prejšnji generaciji sta nosilnost in tovorna prostornina novega modela brez primere v razredu, saj lahko prevaža tovor z maso do ene tone in s prostornino več kot 5 kubičnih metrov. Praktična zadnja vrata s 180-stopinjskim kotom odpiranja omogočajo hiter in preprost dostop – gre za rešitev, ki je edinstvena v razredu.
Večjo uporabnost prinaša nova vsestranska prednja klop s tremi sedeži (voznika in dva sovoznika) ter s prostornim predalom pod klopjo. Sredinski sedež je zložljiv in se lahko uporablja kot naslon za roko ali odlagališče dokumentov. Zložljiv je tudi drugi sovoznikov sedež in s tem omogoča prevoz daljšega tovora. Uporabne rešitve so prisotne tudi pri številnih predalih in odlagalnih površinah, velikih šobah za popolno klimatsko udobje v kabini ter novem ergonomskem volanu.
Novi Doblò Cargo ponuja najboljšo vodljivost in vozno udobje v razredu, zlasti zaradi neodvisnega zadnjega vzmetenja Bi-link, ki je edinstveno v segmentu ter omogoča tudi večjo nosilnost z minimalnim poseganjem v tla tovornega prostora. Vožnja z novim modelom Doblò Cargo je izboljšana tudi na področju zvočnega udobja. Kabina je izvrstno zvočno izolirana in hrup v notranjosti v povprečju zniža za tri decibele.
Skladno s priznano in ekskluzivno strategijo znamke Fiat Professional »ena naloga – en motor« zagotavljajo pogonske možnosti novega vozila Doblò Cargo najboljšo zmogljivost, ki ustreza profesionalnim zahtevam in načinom uporabe – od pretežno mestne vožnje do dolgih poti.
Motorna paleta je sestavljena iz sedmih motorjev – štirih dizelskih – 1.3 Multijet 16v s 66 kW (90 KM) z 200 Nm navora, 1.6 Multijet 16v s 77 kW (105 KM) z 290 Nm navora, 1.6 Multijet 16v s 66 kW (90 KM), 200 Nm navora in robotiziranim menjalnikom Comfort-Matic ter 2.0 Multijet 16v z 99 kW (135 KM) in 320 Nm navora – dveh bencinskih motorjev – 1.4 16v z 79 kW (95 KM) in 127 Nm navora, 1.4 T-Jet 16v z 88kW (120 KM) in 206 Nm navora – ter 1.4 bivalentnega motorja T-Jet 16v Natural Power z 88 kW (120 KM) in 206 Nm navora (bencin/metan), ki združuje zmogljivost bencinske različice ter gospodarske in okoljske prednosti pogona na zemeljski plin.
1.3 Multijet 16v s 66 kW (90 KM) in 1.6 Multijet 16v s 77 kW (105 KM) sta na voljo v tudi s kitom EcoJet, ki omogoča znatno nižjo porabo goriva in izpustnih vrednosti zaradi uporabe sistema Start&Stop, pnevmatik z nizkim kotalnim uporom, pametnega alternatorja, oljne črpalke s spremenljivo prostornino in aerodinamičnega paketa. Vse to prinaša do 12 odstotkov nižjo porabo goriva pri 1,3-litrskem in do 15 odstotkov pri 1,6-litrskem motorju. Poleg tega je izboljšana prožnost motorja ter navorna odzivnost, ki je višja že pri nižji hitrosti motorja (izboljšana za približno 40 odstotkov pri 1.3 Multijet 16v). Izboljšana je tudi zmogljivost sklopke in menjalnika, kar prinaša večji užitek v vožnji.
Na področju varnosti je dosleden in intuitiven oprijem cestišča zagotovljen s serijsko vgrajenimi sistemi za elektronsko nadziranje stabilnosti (ESP), med njimi so ABS z elektronsko porazdelitvijo zavorne sile (EBD), ESP s sistemom proti zdrsu pogonskih koles (ASR), hidravlična pomoč pri zaviranju (HBA) in pomoč pri speljevanju v klanec. Ponudba varnostne opreme je dopolnjena s prednjimi in stranskimi zračnimi blazinami, ki ščitijo glavo in trup potnikov, ter sistemom za nadziranje tlaka v pnevmatikah. Novi Doblò Cargo je lahko opremljen tudi s sistemom Traction+, ki izboljša oprijem na različnih površinah, npr. ko je vozilo z enim kolesom v snegu ali blatu, ne da bi ga pri tem obremenili in zvišali stroške uporabe, kar velja za rešitve s štirikolesnim pogonom.
Novi Doblò Cargo glede na obseg opreme ponuja dve različici informacijsko-razvedrilnega sistema. Prvi ima TFT zaslon, radio FM/AM, USB za predvajalnike/priključitev iPoda, vhod AUX-IN, samodejno uravnavanje glasnosti glede na hitrost, Bluetooth® brez glasovnega upravljanja in ukazne tipke za volanskem obroču, ki so na voljo kot dodatna oprema. Drugi sistem, večpredstavnostni Uconnect s 5-palčnim barvnim zaslonom na dotik omogoča dostop do analognega ali digitalnega radia (DAB) in vseh večpredstavnostnih virov (predvajalnik, iPod, iPhone ali pametni telefon), ki jih je mogoče priključiti v vrata USB ali priključek AUX-IN. Sistem Uconnect vključuje ukazne tipke na volanu in programsko opremo Eco:Drive, ki vozniku pomaga znižati porabo goriva in izpust CO2. Opremljen je lahko tudi z navigacijskim sistemom TomTom.
Za učinkovito upravljanje voznega parka je na voljo novi Doblò Cargo z inovativnim modulom Gateway – napravo, ki je nameščena neposredno v vozilo. Naprava deluje kot vmesnik z omrežjem v vozilu in omogoča zbiranje podatkov o stanju vozila, ki so na voljo v obliki FMS (sistem za upravljanje voznega parka).
Novi Doblò Cargo je zanesljivo in prepoznavno vozilo, ki ponuja višjo vrednost. Lastnosti vozila so optimizirane z radikalno evolucijo uporabnosti in zmogljivosti v kombinaciji z razvojno strategijo, ki je usmerjena v nižje stroške lastništva. Celotni paket je obogaten z obsežno ponudbo storitev in dodatne opreme, zasnovane v sodelovanju s podjetjem Mopar in ponuja najobširnejšo prodajno paleto v segmentu, od dostavnih in posebnih vozil, do vozil, predelanih za posebne potrebe.
Več uporabnosti
Več zmogljivosti
Več vrednosti
Novi Doblò Cargo je na voljo že za 11.110 EUR (cena že vključuje veljavni popust v višini 2.500 EUR).