Skupina FCA je s komunikacijskimi projekti znamk Fiat in Fiat Professional osvojila tri nagrade na prvem festivalu Bea World – Best Events Awards, ki je po sledi stopinj prejšnjih enajstih festivalov EuBea – European Best Event Awards postal mednaroden. V tem letu se bodo vodilni mednarodni udeleženci potegovali za ugledne zlate slone, ki predstavljajo modrost, moč in dolgoživost. Nagrade podeljuje komisija, sestavljena iz predstavnikov glavnih podjetij, ki vlagajo v komunikacijske dogodke v živo.
Dva slona za projekt »Fiat 500 Forever Young Experience«
Projekt »Fiat 500 Forever Young Experience«, posvečen Fiatovemu kultnemu modelu, ki letos obeležuje 60. obletnico, je osvojil dva slona. To je še en dosežek, ki ga je v vrsti številnih pomembnih dosegel veliki Fiatov malček – avtomobil, ki ostaja zvest sam sebi, je večno mlad in vedno v koraku s časom skozi vseh 60 let zgodovine, življenjskih slogov, mode in družbe.
Evropska turneja »Fiat 500 Forever Young Experience«, pod katero se je podpisala agencija Ideal, je osvojila dva bronasta slona: enega v kategoriji predstavitve izdelka/storitve na trgu in enega v kategoriji terenske kampanje. Slednja nagrada je bila prvič podeljena proizvajalcu avtomobilov. Nagradi potrjujeta ustvarjalno izvirnost projekta, ki je v Cannesu, Münchnu in Madridu poustvaril vzdušje iz leta 1957 ter obeležil 60. obletnico modela Fiat 500.
Vsaka etapa turneje je izražala kulturo na izbrani lokaciji, turneja pa se je zaključila v Madridu z osupljivim dogodkom, na katerem je sodelovalo skoraj sto igralcev in statistov pred očarljivo starinsko kuliso, ki je predstavljala italijansko odličnost v modi, hrani in oblikovanju, ter v klasičnih avtomobilih Fiat 500. Zvezda celotne turneje »Fiat 500 Forever Young Experience« je bila vsekakor posebna izdaja modela 500, ki je posvečena njegovi 60. obletnici in je ponosno paradirala po rdeči preprogi na obalni promenadi v Cannesu, po slavnem trgu Wiener Platz v Münchnu ter po živahnih madridskih ulicah Calle de Jorge Juan in Calle de Serrano.
Fiat Professional v pomoč žrtvam potresa v osrednji Italiji
Bronasti slon v kategoriji trajnostne inovacije je šel v roke snovalcev projekta »Fiat Pro ricostruzione. Insieme per ricominciare«, s katerim želijo pomagati obnoviti gospodarstvo na območju osrednje Italije, ki ga je prizadel potres. V projektu, ki so ga pripravili pri agenciji Cesen – Leo Burnett, sodelujejo Fiat Professional, Regione Lazio, Protezione Civile, Ufficio Speciale Ricostruzione Lazio in Morini Rent.
21. aprila so v mestecu Amatrice (v pokrajini Rieti), ki simbolizira tragedijo, predali deset vozil Fiat Professional, med njimi modele Ducato, Talento in Fullback. Na uradni slavnosti so sodelovali predstavniki oblasti in podjetij. Posebni vozni park vozil Fiat Professional je bil predan v brezplačno
uporabo malim podjetjem, trgovcem, šolam, športnim društvom in vsem, ki sodelujejo v obnovitvenih projektih.
Projekt »Fiat Pro ricostruzione. Insieme per ricominciare« je omogočil, da so si uporabniki za en dan izposodili vozilo, ki je najbolje ustrezalo njihovim potrebam. Vsaka oseba je lahko storitev uporabila
dvakrat v sedmih dneh. Odprta je bila brezplačna telefonska linija za rezervacijo, vozila pa so uporabniki lahko prevzeli na informacijski točki na trgu Piazza del Donatore v mestecu Amatrice.
S projektom »Fiat Pro ricostruzione. Insieme per ricominciare« je Fiat Professional znova pokazal, da lahko podjetje strokovnjakov v službi strokovnjakov v času krize ponudi uporabne rešitve. Treba je še omeniti, da je zmagovalni projekt festivala Bea World – Best Events Awards del večjega načrta skupine FCA Group, ki zagotavlja takojšnjo in praktično človekoljubno, tehnično in gospodarsko pomoč ljudem v težavah. To so v preteklih mesecih dokazale tudi številne akcije za pomoč ljudem, ki živijo v predelih, ki jih je prizadel potres.