24-mesečna garancija
Proizvajalec jamči, da vozilo nima tovarniških napak. Garancija traja 24 mesecev od datuma izročitve vozila kupcu, brez omejitve prevoženih kilometrov.
V okviru te garancije je proizvajalec (serviser) dolžan ponovno vzpostaviti učinkovitost delov, neuporabnih ali neučinkovitih zaradi tovarniške napake, z zamenjavo z originalnimi nadomestnimi deli Fiat Professional oziroma z njihovim brezplačnim popravilom. Popravila v garanciji opravlja pooblaščena servisna mreža Fiat Professional ter obsegajo:
24-mesečna garancija preneha veljati, če je okvara v celoti ali delno posledica:
Garancija na lak (36 mesecev)
Vozilo ima jamstvo proti tovarniškim napakam pri lakiranju, ki traja 36 mesecev od datuma predaje vozila kupcu. Garancija pokriva ponovno barvanje vozila v celoti ali delno, v obsegu, potrebnem za odpravo ugotovljene nepravilnosti, ter skladno s pogoji, ki jih določa standard proizvajalca.
Garancija ne pokriva:
Garancija zapade, če nepravilnost ni bila prijavljena v roku 60 dni.
Predpisi in opozorila
Predpisi in opozorila glede ohranjanja in pravilnega vzdrževanja karoserije so navedeni v knjižici »Navodila za uporabo in vzdrževanje vozila«. Prosimo vas, da jih pozorno preberete.
Delovanje zunanjih dejavnikov se razlikuje od primera do primera in je odvisno od okolja, v katerem se vozilo uporablja. Zato se mora uporabnik držati navodil, ki so navedena v nadaljevanju in se izogibati vsem tistim dejanjem, ki bi lahko ogrozila veljavnost garancije na lak.
Kot normalno vzdrževanje karoserije se smatra pranje vozila. Pogostost pranja naj ustreza načinu uporabe vozila in vremenskim pogojem.
Garancija proti prerjavenju (8 let)
Deli, ki sestavljajo karoserijo, imajo garancijo proti perforaciji kot posledici korozije, ki je nastala v smeri od znotraj navzven. Garancija obsega popravilo in/ali zamenjavo kateregakoli prvotnega elementa karoserije, perforiranega zaradi korozije in velja 8 let od datuma predaje vozila kupcu.
Garancija zapade, če v intervalih, ki jih določa načrt programiranega vzdrževanja in so navedeni v knjižici "Navodila za uporabo in vzdrževanje vozila", niso bila strokovno izvršena vsa tista opravila, ki jih je predvidel proizvajalec.Iz garancije proti prerjavenju so izvzete:
Uveljavljanje garancije
Če bi se na vašem vozilu v garancijskem roku pojavila kakršnakoli težava, ki jo je mogoče pripisati okvari materiala ali izdelavi, se nemudoma oglasite pri pooblaščeni servisni mreži Fiat Professional. Če je vozilo vozno, se lahko zglasite v servisni delavnici pri pooblaščenem prodajalcu, kjer ste vozilo kupili, na pooblaščenem servisu, kamor navadno zahajate, ali pa na kateremkoli pooblaščenem servisu vozil Fiat Professional v Sloveniji ali tujini. Po popravilu vam bo vozilo izročeno v brezhibnem stanju. Poseg, ki ga pokriva garancija, je brezplačen. Pri uveljavljanju tovrstnih servisnih storitev vedno predložite garancijsko servisno knjižico. Ta namreč obvezuje Fiatovo organizacijo, da nudi brezplačno pomoč na predviden način vendar le pod pogojem, da je garancijska knjižica v celoti izpolnjena s strani pooblaščenega prodajalca in je vozilo redno vzdrževano strokovno in v skladu z navodili proizvajalca.
Garancija v tujini
Vse storitve v garancijskem roku nudijo vsi pooblaščeni servisi vozil Fiat Professional (v Sloveniji in tujini) v skladu z navodili in po časovnih normativih, ki jih je predpisal proizvajalec. V državah, kjer ni pooblaščene servisne mreže Fiat Professional, je potrebno pri servisni delavnici, ki je opravila popravilo, pridobiti dokumentacijo, v kateri je podan opis posega in vzrok zanj. Zaradi povračila stroškov, ki sodijo v garancijski rok, je potrebno po vrnitvi v domovino to dokumentacijo predložiti pooblaščenemu prodajalcu, kjer je bilo vozilo kupljeno.